آموزشگاه زبان روژین ایلیا
آدرس ها:

شعبه پسران: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهیدان بهرامی، جنب بانک صادرات، پلاک 161

شعبه دختران: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهید به خیال، پلاک ۱۲

شعبه مهد زبان و پیش دبستانی: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهیدان بهرامی ، جنب بانک مسکن، جنب خانه بازی شهر سلطان، پلاک ۲۲۰

تلفن های تماس:

021-66213030

021-66229000

021-66211000

معرفی جامع‌ترین خدمات آموزش زبان انگلیسی

به گزارش سرویس بازار ایسنا، ​در عصر ارتباطات یکی از مهم‌ترین نیازهای هر فردی برای زندگی بهتر، یادگیری نحوه ارتباط با دیگران است.که در رابطه با این موضوع زبان انگلیسی خیلی مهم است. ما برای ارتباط به یادگیری و آموزش زبان نیاز داریم و از آنجایی که انگلیسی رایج‌ترین زبان بین‌المللی است برای داشتن بهترین ارتباطات در دهکده جهانی همه ما از نوجوانی کم و بیش برای آموختن آن تلاش می‌کنیم.


در سال‌های اخیر تعداد بیشتری از مردم ایران به سفرهای خارجی می‌روند و اولین چیزی که در سفر به هر کشور خارجی مورد نیاز همه هست امکان برقراری ارتباط است، بنابراین افرادی که به مکالمه زبان انگلیسی آشنا هستند، می‌توانند از سفرهای خود نه تنها بیشتر لذت ببرند بلکه اطلاعات بیشتری را نیز از زندگی اجتماعی مردم آن منطقه کسب کنند.علاوه بر این همه ما برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر باید همیشه به روز باشیم، پس لازم است هر روز اطلاعات بیشتری را از گوشه کنار دنیا به‌دست آوریم تا با استفاده از آن در کسب و کار و زندگی پیشرفت بیشتری داشته باشیم.در این بین بسیاری از اشخاص به‌دلیل نیاز هایی شغلی و یا قصد ادامه تحصیل یا مهاجرت به‌دنبال دستیابی به تسلط کامل بر مکالمه و نگارش به زبان انگلیسی هستند.اشخاصی که به‌دنبال موفقیت‌های بیشتر در کسب و کار و زندگی خود هستند حتی با تسلط کامل بر زبان انگلیسی راضی نمی‌شوند و برای کسب گواهینامه‌های بین‌المللی تلاش می‌کنند زیرا در زمان استخدام و مهاجرت در کشورهای توسعه‌یافته بسیار کارآمد است.آیلتس (IELTS)، تافل (TOEFL) و جی آر ای(GRE) نام‌های مهم‌ترین گواهینامه‌های بین‌المللی هستند که در تمام دنیا معتبر هستند.


اما بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی و کسب بهترین نمره در امتحانات آیلتس و تافل چیست؟

آیا واقعا روش‌های یادگیری از طریق انواع کتاب‌ها، اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار آموزش زبان به تنهایی و بدون کمک استادان موثر و موفقیت‌آمیز است؟واقعیت این است که این روش‌ها برای اشخاصی که می‌خواهد در سطح ابتدایی و فقط برای مکالمات معمولی زبان بیاموزند، می‌تواند تا حدی کارساز باشد. اما قطعا فراگیری زبان به‌طور کامل نیازمند حضور در کلاس و آموزش به‌صورت علمی توسط استادان باتجربه است.


آیلتس؛ آزمون آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس جهت سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارت‌هـای تخصصـی و یـا کار و اقامـت در کشـورهـای انگلیسی زبان طراحی شـده است.آزمون آیلتس IELTS در بیش از ۵۰۰ مرکز در ۱۲۰ کشور جهان برگزار می‌شود و سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند. آزمون آیلتس از بالاترین و معتبرترین استانداردهای بین‌المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبان پیروی می‌کند و چهار توانایی Writing ،Reading ،Listening و Speaking را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. بسیاری از دانشگاه‌ها در کشورهای مختلفی همچون کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند و آمریکا امتحان IELTS را به رسمیت می‌شناسند.


تافل؛ آزمون تافل چیست؟

آزمون تافل TOEFL iBT توسط ETS  برگزار می‌شود و یکی از شروط اساسی برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان و عمدتا”در آمریکا است.آزمون TOEFL iBT جهت سنجش سطح دانش زبانی طراحی شده است که در حال حاضر در ایران فقط در نوع اینترنتی iBT ارائه می‌شود. سالانه بیش از یک میلیون نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که در گروه‌های مختلف سنی بوده و نیازمند ارائه این مدرک به مراکز علمی جهان جهت دریافت پذیرش هستند.


آیا آزمون TOEFL جهت مهاجرت به استرالیا قابل ارائه است؟

بیش از یکسال است که اداره مهاجرت استرالیا آزمون تافل را نیز جهت تکمیل پرونده مهاجرت به این کشور می‌پذیرد و از آنجایی‌که معیارهای نمره‌دهی آزمون تافل در مهارت Writing  آسان‌گیرانه‌تر از آیلتس است، کسب نمره مورد نظر اداره مهاجرت استرالیا در آزمون تافل آسان‌تر است.


GRE ؛ آزمون جی آر ای چیست؟

آزمون جی آر ای جنرال آزمونی است که جهت ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر در دانشگاه‌های آمریکا و اکثر مراکز دانشگاهی کانادا و تا حدودی در اروپا مورد نیاز است.در سال‌های پیش کلاس GRE جهت آزمون GRE برای رشته‌های مهندسی و غیر مدیریتی، مورد پذیرش مراکز دانشگاهی بود اما پس از تغییرات بنیادی آزمون جی ار ای در سال ۲۰۱۱ اکثر دانشگاه‌های مدیریت آمریکا، کانادا و اروپا اقدام به معادل‌سازی این آزمون با آزمون جی مت GMAT کرده و در حقیقت هر یک از آزمون‌های جی آر ای و یا جی مت جهت ورود به مراکز دانشگاهی مدیریت مورد پذیرش قرار گرفتند.


مطلب پیشنهادی : اهمیت فراگیری اصطلاحات

ارسال نظر