آموزشگاه زبان روژین ایلیا
آدرس ها:

شعبه پسران: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهیدان بهرامی، جنب بانک صادرات، پلاک 161

شعبه دختران: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهید به خیال، پلاک ۱۲

شعبه مهد زبان و پیش دبستانی: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهیدان بهرامی ، جنب بانک مسکن، جنب خانه بازی شهر سلطان، پلاک ۲۲۰

تلفن های تماس:

021-66213030

021-66229000

021-66211000

داستان کوتاه انگلیسی2 (سطح مبتدی)

در این نوشته، بخش دیگری از کتابهای داستان انگلیسی سطح 1 را ادامه می دهیم. این داستان از کتاب Introductory Steps to Understanding منتشر شده توسط Oxford است. داستان کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی و نیز فایلهای صوتی آنها قرار داده شده اند. سطح این داستان مانند داستان قبلی سطح 1 یعنی مبتدی است. موضوع داستان درباره دختری به نام Mary است که انگلیسی زبان است و در کشور ایتالیا زندگی می کنند. او به مدرسه انگلیسی زبان می رود. در انتها به سوالات نیز پاسخ دهید و بعد می توانید جواب آنها را در انتهای نوشته مطالعه کنید.

برای مشاهده متن انگلیسی،سوالات و صوت داستان از منوی راست روی پرچم کلیک کنید.


ترجمه فارسی

مری یک دختر انگلیسی بود اما در رم زندگی می کرد. او شش ساله بود. سال گذشته مادرش به او گفت : مری، تو الان شش ساله هستی و دیگر باید به مدرسه بروی. تو حتما آن مدرسه را خیلی دوست داری چون مدرسه زیبایی است.

مری پرسید : آنجا یک مدرسه انگلیسی است؟

مادرش جواب داد : بله، همینطوره.

مری به مدرسه رفت و از درس خیلی خوشش آمد. مادرش همیشه صبح او را به مدرسه می برد و بعد از ظهر به خانه می آورد. دوشنبه گذشته هنگامی که مادرش ساعت 4 به مدرسه رفت، مری از کلاسش بیرون دوید.

مری گفت : مامان، ما امروز یک شاگرد جدید داریم. او هم شش ساله است و خیلی زیباست اما انگلیسی نیست. او آلمانی است.

مادر مری پرسید : انگلیسی صحبت می کند؟

مری با خوشحالی جواب داد : نه، اما به انگلیسی می خندد.

ارسال نظر