آموزشگاه زبان روژین ایلیا
آدرس ها:

شعبه پسران: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهیدان بهرامی، جنب بانک صادرات، پلاک 161

شعبه دختران: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهید به خیال، پلاک ۱۲

شعبه مهد زبان و پیش دبستانی: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهیدان بهرامی ، جنب بانک مسکن، جنب خانه بازی شهر سلطان، پلاک ۲۲۰

تلفن های تماس:

021-66213030

021-66229000

021-66211000

بهترین روش حفظ لغات

زبان آموزان عزیز و همراه گرامی در این پست نظرات ۹ نفر از متخصصین زبانشناسی را در مورد چگونگی  حفظ لغات جدیدتقدیمتان میکنم

۱) Aaron Knight

هیچوقت یک کلمه رو به تنهایی یاد نگیرید. کلمه هایی رو یاد بگیرید که همیشه با هم استفاده میشوند. مثلا بجای حفظ کردن “Occur” عبارت “If any problems occur…” رو حفظ کنید. اینطوری لا اقل میدونید که این کلمه و حداقل یک کاربرد درست از این کلمه رو یاد گرفتید.

۲) Albert Wolfe

کلمه هایی که میخواید یاد بگیرید رو جلو چشمتون بذارید تا هی ببینیدشون. روی دیوار، توی دفترچتون که همه جا میبرید با خودتون و … اینجوری کلی تکرار خواهید داشت.

۳) André Klein

کتاب داستانهای سطح بندی شده بخونید و ازین طریق کلمات رو یاد بگیرد. از داستان استفاده کنید تا بجای یک کلمه ی بی مفهوم یک داستان مفهوم دار داشته باشید

۴) Anthony Metivier

از روشهای حافظه استفاده کنید. ( که با تصویر سازی یا کد کردن یا روشهای دیگه به شما کمک میکنه لغات رو حفظ کنید)

۵) Benny Lewis

مکالمات روزانه و واقعی. خجالت ندونستن یک کلمه باعث میشه که اونو کامل یاد بگیریم. ( آیا واقعا اینطوریه؟ شما دوست دارید که هر روز مسخرتون کنند و شما آبروتون بره تا بتونید چندتا کلمه یاد بگیرید؟ واسه یادگیریه ۳۰۰۰ تا لغت چقدر باید خجالت بکشیم؟)

۶) Catherine Wentworth

خوندن و نوشتن و تکرار بلند بلند کلمات تا کامل یادش بگیریم. این به نظرم بهترین و ساده ترین و کارآمد ترین راهه. ( این روشو دیگه هممون امتحان کردیم، آخرش یک هفته یا دو هفته میمونه تو ذهنمون)

۷) Corinne McKay

باید از طریق فایلهای صوتی لغت یاد بگیرید. ( روش خوبیه اما همیشه ممکن نیست)

۸) David Mansaray

سعی کنید دنیای اطرافتون رو توصیف کنید با زبانی که دارید یاد میگیرید. این کار جاهای خالی لغات رو بهتون نشون میده. ( خوب از کجا لغاتشو یاد بگیریم؟)

۹) James Heisig

بخونید، بخونید، و باز هم بخونید.


مطلب پیشنهادی : اشتباه رایج در استفاده از Write (نوشتن) در زبان انگلیسی

ارسال نظر