آموزشگاه زبان روژین ایلیا
آدرس ها:

شعبه پسران: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهیدان بهرامی، جنب بانک صادرات، پلاک 161

شعبه دختران: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهید به خیال، پلاک ۱۲

شعبه مهد زبان و پیش دبستانی: یافت آباد، شهرک ولیعصر، خیابان شهیدان بهرامی ، جنب بانک مسکن، جنب خانه بازی شهر سلطان، پلاک ۲۲۰

تلفن های تماس:

021-66213030

021-66229000

021-66211000

اهمیت یادگیری گرامر زبان انگلیسی

اهمیت یادگیری گرامر

شاید تا بحال برای شما این سوال پیش آمده باشد که گرامر زبان انگلیسی چیست؟ یا اینکه یادگیری گرامر چه اهمیتی دارد؟ با اینکه گرامر به چه دردی می خورد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات این مطلب را با دقت بخوانید!!!

گرامر یا Grammar به معنی ساختار و سیستم یک زبان است یعنی همان دستور زبان خودمان. مردم اغلب اوقات گرامر را به عنوان قوانین یک زبان تعبیر می کنند در صورتی که این طور نیست. این طرز فکر مستلزم این است که ابتدا کسی قوانینی برای صحبت کردن گذاشته باشد و بعد مردم طبق آن شروع به صحبت کرده باشند. یک زبان بوسیله مردم از طریق تکامل صداها به کلمات و سپس به اصطلاحات و جملات بوجود آمده است.

هیچ زبان رایجی تا به حال ثابت نمانده و تغییرات زیادی را در دوره های مختلف متحمل شده است. پس آنچه را که ما گرامر یا دستور زبان می نامیم انعکاس یک زبان در یک زمان خاص است.
حالا این سوال پیش می آید که آیا لازم است برای یادگیری یک زبان، گرامر یا دستور زبان آن را یاد بگیریم؟
به صورت خیلی کوتاه و صریح می توان گفت که نه!
اغلب مردم جهان به زبان خودشان بسیار خوب صحبت می کنند بدون اینکه اطلاع زیادی از قواعد آن داشته باشند.کودکان نیز  حتی بدون اینکه بدانند معنی کلمه گرامر یا دستور زبان چیست شروع به صحبت کردن و یادگیری می نمایند.
اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به صورت جدی به دنبال فراگیری یک زبان خارجی (زبان انگلیسی) هستید پاسخ به سوال بالا برای شما بله است. فراگیری گرامر زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا این زبان را سریعتر و موثرتر فرا بگیرید.

در فرایند یادگیری زبان انگلیسی گرامر یا دستور زبان مانند یک دوست در کنار شماست و به شما کمک می کند تا مراحل رشد را پله پله حتی بدون وجود یک معلم طی کنید چیزها و مطالب زیادی را یاد بگیرید.

در پایان توصیه می کنیم مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید:

یادگیری زبان انگلیسی: گرامر مهم‌تر است یا لغت؟

یادگیری بهتر نکات گرامری

ارسال نظر